De är BÄST: Änglas, Magnus & Kenza

ALLT OCH INTET

I min enfald tillfrågade jag om de kan tänka sig att ställa upp på iden om att hjälpa till att få ihop noveller som skulle tryckas till förmån för Barncancerfonden. En liten länk någonstans i deras blogg, inte mer än så. Försökte uppmana dem genom att lämna kommentarer i dras blogg samt genom direkta mail!

HUR GICK DET DÅ?

Någon svar på kommentar eller mail kom aldrig.

Gjorde jag fel som frågade och hoppades på hjäp?

Skall man lägga ner hela projektet, jag är kanske ute och cyklar?

Eller ska man sluta söka hos vissa människor det som inte finns?


Jag vill inte döma. Det känns dock märkligt att man inte svarar. Jag bad inte om hjälp för egen del. Skulle det kosta så mycket att ställa upp? Vad är det som dessa bloggare skulle förlora på om de skulle hjälpa till?

Jag antar att jag är trots min ålder en blåögd romantiker som tror på människor, dess välvilja och dess framtid!

Jag lär aldrig lära mig!

Ha en fint kväll allesammans.

Kramar från Zack

KAN DU TÄNKA DIG ATT LÄNKA?

TÄVLA SJÄLV!




Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Linda

Done

Blev du glad nu? ;-)

2007-12-05 @ 21:12:20
URL: http://lindawashere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0