Det där om att dela med sig!

När är det dags att dela med sig. När har Gates III börjat med välgörenheten? När han blev stenrik så pengarna räcker till Månen och tillbaka många gånger om eller var det när pengarna börjat strömma in.

image662


När ska man börja dela med sig? Ska man dela med sig? Varför ska man dela med sig i så fall? Katten också, vad konstiga frågor kan det tyckas. Men är det konstiga frågor. Vad tycker du?

 

Själv tror jag att det är enkelt, det handlar om att bry sig om andra och framför allt de utsatta som oftast är barn.

 

Här är i alla fall häst raderna, vi får hoppas att de inte springer som åsnor utan att de springer in pengarna för då kan i alla fall jag dela med mig!

image664

Nu är det bara att hålla tummarna.

image659



Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Annelie

Jag håller tummarna för dig =)
Ha en fin kväll!

2007-12-07 @ 19:25:54
URL: http://rospinglan.blogg.se/
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Tack Annelie :)

2007-12-08 @ 02:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0