Hjälp & Förslag.

image742Jag har under året köpt kokt helgskinka ett 20-tal gånger.

Den är så bra att dela upp, finhacka och använda som pålägg till pizzan. Nu närmar vi oss Julen och jag kan bara inte tänka mig SKINKA på Julbordet.

Så min skinka har rymt och en kalkon kom in.

Bröd äpple och Kanel duger inte som fyllning!

Min förhoppning är att NI kanske har ett bra tips/förslag till hur och med vad jag ska fylla kalkonen med och snälla säg inte med skinka PLEASE.

image743

Tack för hjälpen.

Glöm inte Novelltävlingen är du rar!

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Mia

Det är fusk att köpa skinka så där ofta! Om du går in på Tasteline och söker på kalkon, så hittar du säkert nåt bra förslag där, lycka till!

2007-12-11 @ 21:12:04
URL: http://matmia.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Tack för tipset Mia, ska kika på det. Man ska köpa skinka efter storhelger, då går det ner till29-39 kr. kilo sen fixar jag den och i frysen med den, klar till pizza när det är dax :)

2007-12-11 @ 21:22:40
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0