Kompisen klagar

Zack det är för d****t. Ja så, Vad då.

Tanten är sur som ättika här hemma!

Varför det?

Tja, du vet kulorna är på granen och stakarna i fönstret så jag får sova i gästrummet

Nä, men den är ju gammal.

Jag vet, men gäst rummet är ju nytt, det fixade hon igår kväll :(

Och så sa hon att om jag vill så är det bara att vissla, har hon lust så kommer hon annars får det vara.



Två veckor senare:

Kompisen bestämde sig att INTE visla.

Då, till slut hörs det från sovrummet: Hör du gubben, visslade du eller är det bara jag som imbillar mig det?



Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: mamma

Björnisarna lever fortfarande, de värmer sina ramar vid elden... Kanske hamnar de lite senare i magen på mej eller Linda...

2007-12-09 @ 18:11:54
URL: http://mammakero.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Ängeln

ha ha.....så tanten ångrade sig....
Vi kvinnor tror vi är smarta men ibland gör till och med vi osmarta drag.....

Ängeln

2007-12-09 @ 18:42:18
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0