Vad ska man göra...

Har funderat på det igår och idag. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

image687 För att fatta mig kort. Var på stan i fredags. Hamnade i ett rum med ca: 16 personer. Svepte över rummet med blicken och sa, hejsan. Och då small det. Hon satt där, DREAM GIRL rätt och slätt. Fick anstränga mig för att ta bort blicken från henne.

Även sen när jag satt på min stol ville huvudet vrida sig bara åt ett visst håll.

Det är förbaskat många år jag har bara tittat rakt igenom på allt som har en kjol men inte i fredags. Alltså jag åkte dit och rätt så rejält.

 Jag vet inte hur gammal hon är Bara att hon heter Sara. Efternamnet känner jag också till men inte mer. Katten också jag är ju snart 54 för gammal kanske, nej så känner jag mig i alla fall inte. När jag såg henne snarare tvärt om.

Har jag blivit kär? Nej, inte så lätt i min ålder och med min erfarenhet men att jag är super nyfiken på kvinnan får jag erkänna. Vad gör man, antagligen är hon upptagen kan bara inte tänka mig annat. Fast innerst inne hoppas att hon råkat för en stolpskott och blivit less och är singel nu.

Det var någonting med hennes ögon, sådan djup har jag inte sett på jätte länge. Jag är såld det finns inget annat att säga. Får henne inte ur tankarna.


 

från en suckande Zack


Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Egoina

hur jag bar mig åt.. njaa, jag är egoina ;) coola länkar förresten. hur får man dem så?

2007-12-08 @ 22:15:59
URL: http://egoina.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Jen

Oj, ja det är svårt att sluta stirra när man ser något riktigt fint ögongodis. En skön känsla :)

2007-12-08 @ 23:22:55
URL: http://jenfager.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Anonym

I'm not sure but it's from modcloth.com incase you wanted to buy it

2007-12-08 @ 23:36:04
*****************************************************************************************
Postat av: Mercedes

svar: tack, visst är han? han är ca 8 veckor nu :))

hoppas du haft en skön kväll!

2007-12-09 @ 00:48:50
URL: http://fyradygn.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Mia

Fortsätt tråna....eller GÖR NÅNTING! Sök, sök....*L*

2007-12-09 @ 09:23:16
URL: http://matmia.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Linda

Ja det är väl bara att undersöka läget och hålla tummarna att det är fritt fram. Lycka till!

2007-12-09 @ 09:29:47
URL: http://lindawashere.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Ängeln

Säger bara följ ditt hjärta och lycka till!!
En chans kommer sällan två gånger. Vad har du att förlora?? Kör hårt men akta ditt "gamla" hjärta ;)

kram
Ängeln

2007-12-09 @ 18:39:27
URL: http://www.andar.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0