VM i Country Dance

Drömde i natt om mitt glada gäng. Det är bara så, vi hade skit roligt på våra resor. Det är alltid roligt att minnas det och tänka tillbaka på!

Här nedan några för mig underbara bilder.

INVIGNINGEN

image622

TÄVLING!

image623

Tänk att vi själva har fixat allt, tävlingskläder i form av Jeans och skjortor, boots, långa kjolar som tjejerna med ett handgrepp kunde ta av mitt i dansen och under den långa kjulen en Cha cha kjol, det gick en rejäl susning genom publiken när tjejerna tog bort långkjolen :)

HELA GÄNGET TILLSAMMANS
bakom oss den största Julgranen vi någonsin stått bredvid 15-20 meter hög!

image624

Våran glada gäng, bakre raden från vänster: Camilla, Linda, Kerstin, Rebecca, Anne, Jonna, Annica, jag själv, Elin, Greta och Karina.

TÄVLADE SJÄLV OCKSÅ

image625

Annica & jag dansar tävlings Cha cha.

Det blev lite silver och brons klirr som resultat!

Allt utspelade sig på

Gaylord Opryland Resort & Convention Centre

image626

image627

image628

image629

Vi var här tillsammans upplevde, tävlade, shoppade, hade allmänt jätte roligt och firade Nya årets intåg!



Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Gunilla

Det måste bara ha varit helt enkelt underbart.....Ha det gött....

2007-12-04 @ 17:07:00
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0