Alla dessa SKIT bloggportaler?

Jag sov så gott när ett barns gråt väckte mig.
Starkas liten måste ha haft ont.
Hoppas det ordnar sig.

Men så började jag tänka, i senaste inlägget satte jag även länken Rösta på mig!

Jag klickade på den för att kolla om den fungerar och hamnade på Bloggregistret.se. Väl där klickade jag på min bloggnamn och hamnade tillbaka på min blogg.

OK, då går jag till min sida för redigering av blogg / design vidare till startsida/index. Först där hittar jag mitt användarnamn i koden alltså. Vidare kollade jag den andra länken och konstaterar följande:

DE FLESTA BLOGGPORTALER OCH BLOGGSITE ÄR REN BULL SKIT! DE FINNS BARA FÖR SIN EGEN SKULL, DVS ATT FÖRSÖKA SKAPA SINA REKLAM INTÄKTER

Om jag har fel så ber jag ödmjukt om ursäkt för det.

Du som tycker att jag har fel var vänlig och förklara så att alla eventuella missförstånd undanröjes.

Innan du/ni gör det rekommenderar jag er andra att göra samma som jag och det är att ha bara följande logga kvar på er/min sida och dessa är:

image228
image229
image230
image236
Och så förstås

info.blogg.se

Blogg portaler jag bannlyser innan motsatsen bevisas är följande:

image231 image232

image234

image233 image235

ORDET ÄR FRITT

Zack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0