Den är bara sååååå bra

Knyckte detta från ioanna ni bara måste få läsa det!

Hm, tänka efter före ...vet det katten!

En kille går till affären för att handla och noterar att en mycket attraktiv kvinna vinkar på honom.

 

Hon säger "Hej på dig"

 

Han blir helt ställd då han inte kan placera var han sett henne förut. Så han frågar "Känner du mig?"

 

Hon svarar: "Jag tror du är far till en av mina ungar"

 

Nu vandrar hans minne tillbaks i tiden
till den enda gången han varit otrogen mot sin fru.

 

Han säger "Herregud är du den där strippan från min svensexa som jag satte på på biljardbordet medans mina kompisar såg på och din väninna smiskade mig på baken med en våt purjolök?"

 

Hon tittar på honom lugnt och säger: "Nej, jag är din sons lärarinna,,,,,"

 

image368

 


Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Maja

*lol* Vad ska man säga?!

2007-11-14 @ 12:25:49
URL: http://somaja.blogspot.com
*****************************************************************************************
Postat av: Linda

haha... den var BRA!

2007-11-14 @ 16:53:22
URL: http://lindawashere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0