En skön natt


Mina bloggisar. Jag har sovit så gott, hur är det med er? Är ni pigga, glada och utvilade? :) Jag har till och med drömt någonting men minns inte vad.

I går har jag skrivit kommentar till en tjej och med lite tur kanske jag kan få mer professionellt hjälp med att granska och korrektur läsa noveller som kommer in. Det verkar nästan att 2 500 tecken är för lite. Vet inte än om det är så. Väntar på svar från en tjej.

Om någon undrar så är det Johan Björkman som är kontakten på barncancerfonden. Han kommer att ta vid när novellerna är insamlade och jag har hittat ett Bokförlag som kan tänkas trycka en bok. Det ska ju till en del papper som då får fixas och barncancerfonden kan hjälpa med det och se till att vi får så mycket som mojligt ut av era och mina ansträngningar.

image590Innan den 10 december ska alla förberedelserna vara klara och då ska vi utlysa starten för om vi kallar det skrivar tävling. Undrar om ni har någon förslag hur länge ska tävlingen vara öppen innan vi stännger dörrarna? Om ni inte har någon förslag så tycker jag att med tanke på helgerna som kommer bör sista dagen för inlämning vara 15 januari.

Nå väl, nu ska jag fixa kaffe för att börja med och sen blir det att skriva listan Ska ner till Ica och handla lite.

Hörs senare. Ha det riktigt gott så länge, det är ju tröts allt fredag ;)

Och det är bara 24 dagar kvar innan han kommer!
image591

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: marie

HAHA, JAG HAR NOG MUMSAT I MEJ FINGRARNA,
SÅ JAG SKRIVER MED KNOGARNA NU.
HA DE

2007-11-30 @ 10:33:33
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0