Hoppas hoppas hoppas

Vi får ser om någon svarar.

Detta är i alla fall ett tappert försök.


Datum: Sun, 18 Nov 2007 09:16:53 +0100 (CET)
Från:[email protected] Lägg till i adressbokenLägg till i adressboken
Ämne: Jag hoppas på er!
Till:[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
                                          Hej,

Jag hoppas att ni kan tänka er sponsra mina läsare med priser i tävlingen "City Of The Year". Jag önskar ingenting för min egen del.

Förhoppningen är att ha ett eller 6 priser som skall lottas ut, däremot bör 1 pris vara resa för två personer någonstans utanför Sverige.

Om det är flera av er som ställer upp kommer priserna att rankas enligt prisvärden!

Hoppas hoppas hoppas att ni vill och kan ställa upp!

Tacksam för svar senast den 28 november.

Bästa hälsningar

//Zack

http://cityoftheday.blogg.se/2007/november/skam-pa-torra-land.html

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Erika

Svar: HAHAH det skulle ju vara något.
Allt är ju så sablans dyrt -.-

2007-11-18 @ 12:39:48
URL: http://erikahallman.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Hål tummarna Erika ;)

2007-11-18 @ 12:46:28
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0