IDOL 2007

Rubriken Idol 2007 skulle jag gärna ändra till Amanda 2007.

Tjejen är helt otrolig, total outsider i gruppen som är kvar. Lika gott att utropa Amanda som vinnare redan nu. He he, jag skulle då för det först bli jätte glad men också spara en hel del pengar. Ni vet telefon :)

image250

Det är märkligt att denna lilla tjej pasar överallt: i 30 talet, 40 talet 50 talet 60 talet 70 talet 80 talet 90 talet 2000 och det är jag väldigt säker på, många tiotal år framöver.

Heja AMANDA du är BÄST!

Kram och lycka till  //Zack

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Linda

Jag tillhör dom få som inte ser Idol.. jag vet, lite konstigt, nästan. men det är så att den tiden på fredagar då ÄTER vi, vi myser, vi dricker vin, vi pratar....vi ser INTE TV... samma sak lördagar - och alla andra dagar
(nåja inte vinet nu, men resten). Vi ser INGE TV. Helt sjukt. Allt vi ser är på DVD så vi kan börja kika 22:07 eller nåt sånt... Lill-bus vet inte ens vad Bollibompa är... varför? Tja.. vi ÄTER den tiden på vardagar! haha..

2007-11-02 @ 23:13:39
URL: http://lindawashere.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Kan inte säga annat än att det är smart och utvecklande, och då i synnerhet för Lill-busen. Att sitta tillsammans runt bordet är bra mycket trevligare.

Själv är jag för det mesta ensam och då blir det poker, tv eller blogg om man inte är med Solstrålen.

Brände mig ordentligt för ett tag sedan så nu håller jag mig i skinnet och på mattan ;)

Gammal är äldst ;)
tc

2007-11-02 @ 23:28:57
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Estelle

Amanda är bra!

2007-11-05 @ 16:26:33
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0