Så vaknade jag en gång i...

Med tanke på varför jag började med bloggandet tänkte jag att de vore på sin plats att rada upp de länder och städer som jag besökt. Hoppas det inte blir för lång lista.

OK då kör jag: Ungern Budapest och Szeged. Rumänien Bukarest, Österrike Wien och Salzburg, Kroatien Zagreb, Slovenien Maribor, Belgien Bryssels, Frankrike Paris, USA Chicago och Nashville, Finland Wasa Hälsingfors, Singapore Singapore City, Norge Mo i Rana och Tromsö, Danmark Copenhagen och Helsingör, Thailand Bangkok, Estland Tallinn och Dagö, Holland Amsterdam, Australien Sydney, Tyskland Berlin Hamburg och Nürnberg, så vaknade jag en gång i Polen men minns inte var och så Åland Mariehamn, ja visst ja Spanien San Augustin på Gran Canaria.

image262
Great Market Square i Bryssels

Det var en del resande må man säga.

Det är er tur nu.

Skriv gärna era resmål som kommentarer till inlägget.
Jag kommer att samla alla städer i en omröstningsformulär så kan vi sen se vilka städer är mest besökta.

Det vore ganska kul att se tycker jag.

Vad tycker ni?

Hoppas ni svarar på min fråga.



från Zack

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Linda

Oj du hade rest du.

Jag är långt ifrån lika berest. Tänker inte rada upp dom nu, men om jag säger att 15 av resorna gått till Grekland och ett gäng olika öar/orter varje gång så förstår du vilket land som toppar min lista. Spaninen bara en gång och då till Mallis. Bulgarien en gång och då han jag med två orter. Och så lite Finland förståss.. bor ju nära. Och nån bilsemester till Norge när jag var liten....

2007-11-04 @ 20:37:20
URL: http://lindawashere.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Kul Lindiz, tack för ditt bidrag. Blir intressant att se om det är fler som gillar att resa och framför allt vart?

tc

2007-11-04 @ 20:58:19
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0