Samma vinstfördelning

Vi blev inte miljonärer föra veckan men vi vann tillräckligt för att spela raderna igen denna lördag!

Om ni inte orkar leta så klistrar jag info från föra veckan.
Åter igen får vi hoppas att min dagdröm blir till verklighet.

Vi har faktiskt en chans för vi är ju med i dragningen :)
Milda Matilda drömvinsten är hela 122 miljoner kr.

Jag kommer att fördela vinsten enligt följande:

15% till IriC

15% till Bella

5% ska delas ut till mina läsare i form av prispott för olika tävlingar.

Resten tänker jag ha riktigt roligt med och blogga från Bahanmas :)

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: iRiC

yey! lycka till! :D

2007-11-16 @ 19:10:01
URL: http://iric.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0