Sanning eller Moderat propaganda?

Filippa Reinfledt skulle mördas............

Väldigt, väldigt tråkigt om det är sant men den självklara kopplingen till Sveriges statsminister gör att jag är fundersam. En sådan händelse drar ju bort uppmärksamheten från Moderaterna.

Det skrevs ju så mycket dynga om Moderaterna och kommer att skrivas mer så jag är osäker om det har verkligen hänt eller om allt är bara, vi kan kalla det propaganda för att rikta rampljuset åt annat hål!?

Tycker synd om Filippa och kan förstå hennes oro men bara om alltihopa är sant.

Man kan tycka att sannolikheten att någon ska gå så långt och skapa debatt av denna händelse är föga troligt. Men man kanske skapade en fiktiv händelse för att kunna debattera den och avleda uppmärksamheten från sina verkliga problem. Genom historien har vi dess värre erfarit att ALLT är möjligt när man kämpar för att behålla makten!

Det bästa tips jag kan koma på är att hon lämnar Fredrik. Hans politik kan påverka utsatta, desperat och inte helt i huvudet friska människor till våldshandling.

Fotnot: Inget förvånar mig när det gäller M

►►►

Zack

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Anna

Hej! Tack för din kommentar i min blogg! =)
Jo, dom där mailen kommer mer och mer.. Man kan ju undra vart dom kommer ifrån!? Hmm, tror du verkligen att polisen tar tag i sånt? Eller?! Hoppas att du får en underbar kväll.. Kram

2007-11-15 @ 20:44:49
URL: http://moranna.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Andromeda

Kopia min blogg:
Jag kan försäkra dig att jag inte tagit bort någon kommentar från dig. Har faktiskt aldrig gjort det någon enda gång. Den som har en annan åsikt än mig är välkommen att skriva den. Gillar såna som INTE bara är ja-sägare. Bara så du vet. Välkommen åter...

2007-11-15 @ 20:53:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5906
*****************************************************************************************
Postat av: Charlotte

Jo ibland så kan jag också vara duktig :)

2007-11-15 @ 20:54:18
URL: http://charlotte87.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Alex

Gör det nån gång du får tid, tycker jag :)
Ha det bra!

2007-11-16 @ 01:03:39
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0