Skicka vidare. . . .

Fick denna kommentar och publicerar den gärna :)

Formuleringen är dock inte helt i min smak så jag redigerar lite!

Maria Vuitton om Choklad tips .:)

Fick det här nya bloggkedjebrevet från någon anonym:
från och med den första december till den 20e ska alla som läser www.blondinbella.se
INTE gå in på hennes sida så att hon inte ska fortsätta skryta om att hon tjänar pengar genom oss. hon och hennes patetiska bolag ska härmed gå i konkurs, kämpa på! SKICKA VIDARE


Korrektur!


Fick det här nya bloggkedjebrevet från någon anonym:
från och med den första december till den 20e uppmanas alla som läser www.blondinbella.se
att INTE gå in på hennes sida så att hon inte ska fortsätta skryta om att hon tjänar pengar genom oss. Hon och hennes patetiska bolag ska härmed gå i konkurs eller åtminstone ändra attityd!

Nu glömmer jag det hella, no more about that from me!


Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Anonym

sluta hänga ut människor.

2007-11-28 @ 01:24:48
URL: http://sjukdom.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Mia

orka ?

2007-11-28 @ 01:30:08
URL: http://storstadsidyll.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Till: sjukdom.blogg.se

Rätt ska vara rätt. Respekt handlar det om, inte att hänga ut människor.

Och sen undrar jag om mamma tycker om att DU hänger ut HENNES problem? Det där med tystnadsplikt, vad är det för någonting?

Lev som du lär ;)

2007-11-28 @ 01:35:28
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Anonym

Respekt visar du inte genom att hänga ut en person.
Jag hänger inte ut henne, jag har all tillåtelse ifrån min mamma och blogga om våran situation, nu är det bara inte om henne det bloggas om utan även om mig och vår familj om hur vi har det.
Skulle hon säga till mig att sluta med detta så gör jag det omedelbart.
Jag vet vad tystnadsplikt är och jag har anmält ett fler tal personer för att ha brytit emot den.
Vi är anonyma och inga namn är nämnda, var det något mer du ville?
Sedan vill vi försöka skapa debatt i ämnet, något som du inte verkar engagera dig i.

2007-11-28 @ 01:43:23
URL: http://sjukdom.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Respekt är ingenting som man FÅR, respekt är någonting man förtjänar hade jag för mig.

När det gäller din mor så tycker jag att det är mycket tråkigt att hon insjuknat. Hoppas att hon tillfrisknar. När hon blir frisk kommer det kanske inta att vara så bra att man skrivit om hennes kämpiga resan. Det är vad jag tycker om debatten du försöker starta.

I viket fall som helst önskar jag er alla lycka till.

//Zack

2007-11-28 @ 01:59:39
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Anonym

Varför inte?
Om hon tillfrisknar så är det ett genombrott och då kommer dom flesta att skriva om hennes dels new york times för det har aldrig hänt.
Ingen har tillfrisknat från psp och det finns inget botemedel.
Och om hon blir frisk vilket jag hoppas, då kommer vi skriva en bok ihop.
Tack för din kommentar att du önskar oss lycka.
Visst ska man förtjäna respekt, men om du aldrig har träffat en människa så behöver inte göra något bra för dig för att du ska kunna respektera den?

2007-11-28 @ 02:07:26
URL: http://sjukdom.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Jag pratar om blondinbella när det gäller respekt inte om DIG eller dina anhöriga.

Kännedom om sjukdomen har jag inte och därför diskuterar den inte heller så vars är problemet?

Har aldrig förut varit på din blogg, det är du som kom till mig med åsikter och därför fick du svar och jag antar att det var även meningen med
ditt första kommentar. Nu lägger jag locket på denna polemik. Lev väl och ha det bra.
Over and out.

2007-11-28 @ 02:25:41
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Tessan

Vilken bra blogg du har & väldigt snygg layout.

2007-11-28 @ 08:34:28
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0