Till er som funnit kärleken :)

Jag har funnit den

Av: Moses Mattsson

image385

Jag sökte - jag längta,
var stund jag dig vänta.
Skulle livet passera,
utan att med den få förena.
Nu jag funnit den -
Kärleken.

Du utstrålar - du bedårar..
dina blickar mig värmer..
Din livsglädje med mig förenar.
Du skänker mig den -
Kärleken

Du tindrar - du glöder
Mitt hjärta för dig blöder
Jag med dig livet lever ..
Du skänker mig den -
Kärleken

Varje por - varje hår
din närhet åtrår.
Vi skrider tillsammans nu..
Hand i hand vi möter den -
Kärleken

All min tid - alla min år
när sedan höstlöven nalkas.
Du strålar allt starkare då..
För dig jag alltid har den-
Kärleken

image386

God morgon bloggisar, ha en riktigt skön dag,
det är ju fredag :)

image377

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0