Vem har beställt

Nog var barnen glada när de i morse tittade ut genom fönstret i sina rum.

image253

Själv upptäckte jag redan strax före tre i natt att "Katten också, jag har inga vinterdäck på bilen!" Det började snöa då och inte har jag bestält någon snö, tro mig.

Ingen bilkörning idag. Imorgon söndag får jag väl skifta om däcken men då kommer väl snön att smälta så att både barnen och jag blir besviken.

Hur det än bli så säkerheten först. Ska bara skaffa hjälp att lyfta bilen, domkraften är ju trasig.

Visst behöver jag hjälp men inte hade jag tänkt lyfta bilen så HÄR!

********************
*****************
**************
**********
******
****
**
*

image254
Bilden knyckt från hejbilist.nu

Eller vad tycker du?

image256

Kram Zack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0