Zacks musik favoriter

Man kan fråga sig vad människor lyssnar på när det gäller musiken.
Smaken är ju så olika så frågan är rätt så intressant.

Vad lyssnar jag på själv då? Jag lyssnar faktiskt på allt från Rock till Klassiskt.
Här nedan några absolut favorit låtar/stycken.

Blues:
- Still Got The Blues by Gary More



Sad music:
- Dark Waltz with Hayley Wenstenra



Soft Rock:
Bed Of Roses by Bon Jovi



Country Pop (East Coast Swing)
- We Work It Out by Joni Harms



Instrumentalt:
- Havanna by Kenny G.



Klassiskt:
La Campanella by Niccolò Paganini



Klassiskt Pop:
-Toccata and Fugue by Vanessa Mae



Pop:
- Black horse and the cherry tree by KT Tunstall



Undrar vilka är dina favoriter?


från Zack

PS. Glöm inte att rösta,
sen är det så att mina annonsörer har en hel del spartips så här inför Julen och Julklappar ;)

Har ingen aning hur jag kunde bara glömma låten som får tårarna att komma fram. Ett kärt men sorgset minne. En skön bar i Nashville och ett par blåa ögon som tittade djupt in i mina :) Kanske jag berättar någon gång.

Country förstås:
-Blue by LeAnne Rimes


Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Angelica

bra låtar!

2007-11-10 @ 15:34:32
URL: http://anjelique.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Tack Angelica, det är både text och musik som tilltalar mig :)

2007-11-10 @ 16:23:48
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Linda

Haha.. du verkar vara allätare.

Jag gillar det mesta - men inte Jazz! Och absolut inte Hip hop! Men i skivhyllan (som du kanske såg var rätt stor! haha) finns mest Metall. Favvogrupperna är Hammerfall, Edguy, Nightwish, STratovarius, Freedom Call, Sonata Artica och Nocturnal Rites. Och så är det musik

av typ Da Buzz, Corona, Helena Paparizou, E-type, och annat med lite dunk och tempo. Mycket 80-tal. Både den då såkallade pudelrocken
med
både svenska och utländska permanentade rockare (var stooor Europefan när det begav sig) och 80-talsmusiken typ Style, Stock Atik & Waterman-producerat och så...

Och så lite annat där emellan...

2007-11-10 @ 17:42:53
URL: http://lindawashere.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: linnea

det har du så rätt i :) mm vad gott, "smaklig fika" då ;)

2007-11-10 @ 18:48:19
URL: http://ping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0