Din mor är död

Du som läser min blogg undrar kanske varför en 9 årig pojke rymmer hemifrån?
Jag ska berätta det kortfattat.

351536-18
Det var mycket bråk hemma vid. En kväll kommer då min mor och sätter sig bredvid mig på sängkanten och säger att hon måste prata med mig. Du är visserligen väldigt ung men du kommer att förstå sa hon inledningsvis och jag kännde att någonting hämskt kommer att ske.

Jag grät hejdlöst länge och väl då min mamma berättade att hon och pappa ska skiljas och att hon INTE är min mamma men att hon älskar mig som sin egen son..... Du var knappa året gammal när din pappa och jag gifte oss och jag har alltid älskat dig som min egen pojke. Mycket tankar och mycket sorg för en liten grabb som jag var då men livet går vidare ändå.

Någon gång senare frågade jag min far vars min riktiga mamma finns men fick höra att hon tyvärr är död.

Sänglakanen han inte svalna efter min "mamma" innan pappa hade en ny kvinna i sängen, min unga styvmor.


Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0