Good morning bloggisar

image78 Hejsan, hoppas er dag har börjat bra. Själv är jag rätt så tröt trots att jag sovit gott. Det vore tråkigt att bli sjuk. Jag hoppas få klara mig. Det känns då inte helt 100 få se hur det slutar.

I dag kommer jag att skriva om mina resor på Balkan, Det var en del tack före jobbet som jag älskade. Besökte Österrike, Ungern (ett kärt återseende) och Bulgarien. I mitt hemlandland reste jag också väldigt mycket, tack vore mitt arbete på teatern.Gästspel nästan var och varannan vecka.

Riktigt trevlig period i mitt liv. Ja ska ta och fixa lite mer kaffe sen kommer jag tillbaka till er som tycker om att läsa det jag skriver om Ha det gottis så länge. See ya

image79 Zack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0