"Grundlagsutredningen bör ompröva sin existens"

Det där med politiken har jag aldrig begripit mig på. Jag har dock ansett att politikerna, och det rätt så många av dem, är mycket bra på att inte svara på den fråga de får och att de är jätte duktiga på att förvränga sanningar för att inte säga ljuga.

image168
Värst är det inför valet, då ljuger man på längden och på tvären och lovar både det ena och det andra men ingentig blir gjort i alla fall. När de väl kommer till makten glömmer de allt de lovat. Sen får man fram en vinnare och det enda man fråga sig då är om det blev det minst onda av alla som vann.

Nej ni, politiken får vara för min del. Ärlighet varar längst men ärligheten finns inte i politiken.



från Zack

Rösta gärna på veckans fråga i spalten till höger, snälla!

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Glitter

Visst är det märkligt hur dom kan ljuga och till råga på allt få behålla sina jobb!?

2007-11-01 @ 11:52:30
URL: http://www.metrobloggen.se/rent
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Jag instämmer med föregående talaren ;)

Tc

2007-11-01 @ 12:21:12
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0