JAG ÄR KÄR

Det är sant.

Alexander och jag kom hem från Adriatiska havet.

Redan två kvällar senare satt vi som vanligt på kajen vid Donau stranden när en av våra kompisar kom förbi i sällskap med sina tre tjej kompisar.

Min blick mötte Marias och jag var

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLD

image171

Resten av Sommaren har vi hängt på "Strand" stort bad plats vid Donau.

När kvällen närmade sig började vi sakta dra oss in till stan och då var det några favoriter, platser som vi brukade finnas på.

På bilden nedan kommer jag att markera alla tre.

351536-173

Ska ut en sväng men blir inte borta länge så berättar jag mer om dessa tre platser och vad vi gjorde där.

Må gött så länge

Zack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0