POPOKATEPETL

image153

De mäktiga vulkanen Popokatepetl intill Teotiuhacán har lockat mig länge.

image156

Mexiko i sig är ett väldigt trevligt resmål fick jag höra av ett par vänner.

Det har börjat kitla i benen, kanske dags att börja spara för resan.

image154

Det blev inte så mycket bloggande idag. Det var en riktigt slö söndag.

Det var faktiskt väldigt skönt att slappa, har inte gjort någonting vettigt alls. Och inte måste man heller, eller hur. Solstråle var ju hos syrran så jag hade hela lägenheten för mig själv. Skönt ibland med barn fritt.

Funderade en hel del faktiskt. Singel sen länge, man kanske ska ändra sina prioriteringar. Se sig om efter en hjärtevän, barnen är ju stora nu och går på egen maskin. Hm, verkligen någonting att fundera över för Zack.

Ja, ja ungarna kommer väl att skratta "nu är han där igen men det blir inget av det som vanligt". De har försökt jaga mig ut till krogen med resultat att jag kom tillbaka med familjepizza.

Inte är jag kräsen eller tja kanske, lite, men vi får väl se!

Nu tror jag att det är dags för en kvälls macka och sen horisontalen, det är ju en dag imorgon med. Hoppas ni haft det trevligt i helgen.

Var rädda om varandra.

Kram och från Zack

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Solstråle

Hahaa aaaw.. Du är så söt! :)

2007-10-29 @ 00:09:45
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Tackar :)

Puss

2007-10-29 @ 00:21:24
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0