Utmaningen

image103

UTMANAR

image104
Reglerna är följande:

1. Länka till den som utmanat dig.

2. Berätta 7 sanningar om dig själv.

3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.

4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


Jag fick uppmaning att köra hårt så

Here I come:

1. Det är jag som har alltid rätt tills motsattsen bevisas!

2. Det är två saker som jag älskar mest; det är att Äta & Älska!

3. Jag gillar inte att höra min egen röst!

4. Det bästa som någonsin hänt mig är mina två döttrar!

5. Hatar diskhögen i köket!

6. Jag tycker att vänner är ingenting man får utan någonting som man FÖRTJÄNAR.

7. Jag har äntligen slutat älska kvinnan som inte älskade mig.


Ha, det är min tur nu, jag utmanar:

Bella
Karolina
princesjess
Henrik
Cecilia
Manna
Sessan

Nu är jag klar och trött och jag ska gå och lägga mig och jag ska sova gött
och ni ska ha det jätte skönt och sussa gött ni med när så blir dags.

Oj vad många och och och det blev ;)

Tack för idag



Zack

PS. Snälla, glöm inte att rösta i veckans fråga :)

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: rocknrollstar

rolig lek. ska testa den någon gång:P

2007-10-25 @ 00:33:46
URL: http://rocknrollstar.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Roligt att du tyckte det.

Lycka till!

tc

2007-10-25 @ 04:31:45
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0