Var detta värt priset?

Att jaga kända varumärke, ja visst, ibland om man söker någonting särskilt. Men i regel betalar man bra mycket mer för en "märkes" produkt som tillverkas på samma fabrik för att sen förpackas olika beroende på vart den ska säljas.

Varor på bilden nedan handlade jag idag. Åkte dit för jag var i närheten av affären och ute efter ett slags godis som tyvärr var slut. Jag gjorde av med 182:60. Fick med mig det du ser på bilden.

image116

Mentos 3 pack 10 kr.
Sås Blåband 5 pack 15 kr.
Fleecepläd 140X160 29 kr.
Barnaängens hårbalsam 300 ml 15 kr.
Palmolive Shampo 400 ml 10 kr.
Tops 10 kr.
Vitalare dambinda 14 st. 15 kr.
Naggellack Rimmel 19 kr.
Body Boost C-vitamin 10 kr.
Tandkäm Sensodyne 19 kr.
Aluminiumfolie 11 kr.
Plastfolie 2X60 m 15:80 kr

Summa 182:60

12 produkter varav 10 kända varumärken.

Vars handlade jag då, ju på ÖVERSKOTTBOLAGET. Kan du köpa dessa produkter billigare? Ja, det går ju men förmodligen varje skott år ;) och då, inte alla produkter på en gång.

Det måste alltså inte kosta skjorta så tänk efter före, så länge man inte snattar grejer utan i vanlig ordning betalar för sig spelar det inte någon roll alls vars man handlar utan de priset man får betala för produkterna.

Vad tycker du själv?

CLICKA GÄRNA PÅ MINA BANNERS DET KOSTAR DIG INGENTING :)

från Zack

PS. Snälla, glöm inte att rösta i veckans fråga :)

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Susie Kate Mela

Jag hade lätt köpt topsen för att burken var så söt :)

2007-11-28 @ 00:49:43
URL: http://candykate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0