Zarah undrar. . .

Fick en fråga idag och svarade på den där den var ställd.

Tycker emellertid att jag ska även svara i form av en inlägg så här kommer det :)

Din fråga sen.

Det finns massor med bloggande ungdomar. Jag tycker om att läsa deras tankar och funderingar, ibland kan jag komma med råd en annan gång skriva några tröstande ord och ibland bara instämma med det de själva skriver. Rent allmänt så älskar jag ungdomar, har alltid gjort det.

Har själv barn och den yngsta brukar säga blondinbella dittan och dattan sen visar hon mig inläggen bb skriver. Kunde konstatera att hon har många läsare och då plötsligt blev hennes blogg inte en vanlig blogg längre.

Av ägaren till en blogg som denna tycker jag att man bör kunna kräva ansvar, ärlighet, mognad och en del andra egenskaper som en förebild SKA ha! Hon visar dock väldigt ofta brist på detta. Har vänligt försök kommentera detta men hon verkar vara så självupptagen så att jag till slut bestämde mig att såga henne så snart jag får möjlighet till detta.

Tyvärr händer det ofta och det är sorgligt. Jag kommer då att fortsätta såga hennes blogg lika mycket som jag uppmuntrar och stöttar duktiga, flitiga och ärliga ungdomar. Det skadar aldrig med lite balans :)

Ha det gött och tack för att du läser min blogg

Tc

//Zack

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Fridah

bra där !!

2007-11-27 @ 13:43:31
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Malin

Min mamma brukar läsa hennes blogg & hon tycker att flickan är omogen & kan dock inte vara vettig alls.
Jag tror många vuxna läsa & beundrar sina egna barn för att de är så vettiga jämfört med henne,helt klart.

2007-11-27 @ 14:37:44
URL: http://misstrash.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Sarah

ok nu ser jag ju att du precis förolämpat mig!!
är detta för jag gillar pälsmössor eller vad? hur moget är det att skriva en sån där komentar som 50 + till en 25 årig tjej som åker skoter uppe i norrland, och därav vill ha riktiga saker!! kläder som håller en varm. där har man en annan syn på hur de ska va! man ska hålla värmen på kalfjället!
jisses.. jag blir faktist lite lessen av att du, utan att läsa resten av min blogg dömmer mig.
nu går de ju snabbt över för min del, men att sitta och skriva på de där viset till yngre verkar ju direkt löjligt!!

2007-11-27 @ 17:36:56
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Till Sarah: Nej tjejen, jag dömer dig inte. Man bör däremot veta att om man genom sina kommentarer visar att man delar någons värderingar även löper risken att hamna i samma tunna som personen i frågan. Du vet det där med att: "lika barn leka bäst."

Tills jag råkade finna ditt kommentar hos blondinbella var jag en av dina läsar nu däremot är jag inte det längre.

Lev väl och må bra.

2007-11-27 @ 18:31:45
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Ängeln

Vad har åldern med saken att göra?? Undrar vad Sahra menar. Finns det oskrivna regler om hur gammal man ska vara för att kommentera vissa bloggar eller vad?
Kanske dags att sluta blogga och böja skriva dagbok istället........

2007-11-27 @ 20:21:26
URL: http://www.andar.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: stella

I'm working in <a href="http://www.term-paper.biz">paper writing service</a>

2010-03-03 @ 15:17:22
*****************************************************************************************
Postat av: stella

[url=http://www.term-paper.biz]essay[/url]

2010-03-03 @ 15:20:05
*****************************************************************************************
Postat av: stella

Great essay here http://www.term-paper.biz

2010-03-03 @ 15:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0