Så, nu kan vi sätta igång!

Nu är det dags för tävling! Vässa pennorna!

 


image608

 

Ni kan börja skicka in era alster.

 

Ett helt ny blogg är skapad för ändamålet. ALLA bidrag ska sändas dit eller till min adress [email protected], ange "Novelltävling" i ämnes raden.

Jag förbehåller mig rätten att trycka en pocket bok med dessa noveller!

Tänk på

UPPHOVSRÄTTEN,

novellen ska vara skriven av avsändaren, dvs den ska vara din egen novell!

 

Regel:

Skriv en novell om max 2 500 tecken.

Max två noveller per signatur/blogg!


Temat är "fritt ur hjärtat". Alltså, inga begränsningar där! Sex och liknande noveller kommer dock ej att publiceras!

Signera din novell antingen med ditt namn eller Mail adress. Det går bra att vara anonym om man så önskar. Länka din signatur till din blogg så att ingen förväxling kan ske!

Novellerna kommer INTE att korrektur läsas innan publiceringen, var noga för det du skickar det kommer att publiceras!

Publicerade noveller kommer att vara numrerade så att ni kan rösta på er favorit genom ett kommentar . Ett särskilt inlägg finns för sådana kommentarer. Omröstningen avslutas den sista januari.

Om vi lyckas med det kommer 10 av det mest framröstade noveller att premieras på något vis. I dagsläget vet jag inte hur och om det blir så.

Sista datum för inlämning: 15 januari.

 

Lycka till!

PS. Den nya bloggen är inte min utan VÅRAN blogg. Jag gör bara jobbet. MÅSTE säga er detta för att jag har märkt att bloggande dess värre handlar mycket om antal besökare och antal kommentarer.

 

Då detta är vår gemensam blogg slipper vi dessa tankar :)

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Oj !skriva en novell låter svårt men intressant.
Ha det bra/ Anna-Carin

2007-12-02 @ 16:13:49
URL: http://www.fibromy.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Micha

Låter väldigt intressant. Jag är gärna med i den tävlingen. Men vad vinner man? ;)

2007-12-03 @ 20:05:25
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0