Allt för läsarstatistiken!

image565Besökar siffrorna rasar för hon hoppades reta upp folk om hennes förkärlek till PÄLS, bullshit. Hon skriver vidare citat: "Sluta upp att klaga på alla andra. Och gör något av ert eget liv. Jag tjänar ju i alla fall pengar på er, vad gör ni?"

Smart, djävligt smart och det fick över 150 kommentarer. Ni går ju på allt. Sluta läsa hennes blogg i en vecka (OM NI KLARAR ATT GÖRA DET) då rasar besökarsiffrorna ännu mer och annonsörerna drar öron åt sig och svisch så finns inte BLONDINBELLA MERA.


image566Hennes senaste inlägg är desperata fjortisförsök att försöka få upp antal läsare, HJÄLP henne inte. Ska man ut med en 30-årig man? Snälla barnrumpa sluta svamla och som jag sa förut:


"FÖRSÖK ÅTMINSTONE, VERKA SMART!?"

 

Spelar ingen roll snorungen om du inte publicerar denna kommentar för den kommer ut på min blogg idag och blir länkad en vecka framöver så att alla hinner läsa den!.


GET A REAL LIFE POOR ONE


Snacka om oförskämd unge!

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Till Isabella:

Ser på
Loggar från susnet tjänsten att du var och hälsade på. Att du inte lämnad någon kommentar är inte märkligt lika lite som att du spärrade min IP nummer. Jag vet tösen, det är hårt när sanningen träffar en :)

Men livet är verklighet trots att det är tillåtet att drömma.

Om du lär dig att ärlighet varar längst kommer du att bli lyckligare det kan jag lova :)

Ha det och välkommen åter ;)

2007-11-27 @ 12:00:28
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zarah

Hej Zack, jag läser flitigt din blogg, faktiskt flera ggr per dag. Tycker om ditt sätt att skriva och överser gärna med dessa små stavnings fel ;) Du har djupet samtidigt som du kan riktigt, nästan barnsligt, sväva iväg för att sen få både dig själv och oss läsare att landa i verkligheten.

Jag undrar, du är ju en som du skriver 54, varför inlägget om blondinbella? En 17-årig tjej utan anknytning till verklighet. Varför bryr du dig? Varför läsa denna blogg överhuvudtaget?
Jag är nyfiken på ditt svar!

Tack för en fint blogg!

2007-11-27 @ 12:43:55
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Till Zarah: Tack för dina fina ord Zarah. Bloggar du själv? ser inte någon bloggadress :)

Din fråga sen.

Det finns massor med bloggande ungdomar. Jag tycker om att läsa deras tankar och funderingar, ibland kan jag komma med råd en annan gång skriva några tröstande ord och ibland bara instämma med det de själva skriver. Rent allmänt så älskar jag ungdomar, har alltid gjort det.

Har själv barn och den yngsta brukar säga blondinbella dittan och dattan sen visar hon mig inläggen bb skriver. Kunde konstatera att hon har många läsare och då plötsligt blev hennes blogg inte en vanlig blogg längre.

Av ägaren till en blogg som denna tycker jag att man bör kunna kräva ansvar, ärlighet,mognad och en del andra egenskaper som en förebild SKA ha! Hon visar dock väldigt ofta brist på detta. har vänligt försök kommentera detta men hon verkar vara så självupptagen så att jag till slut bestämde mig att såga henne så snart jag får möjlighet till detta.

Tyvärr händer det ofta och det är sorgligt. Jag kommer då att fortsätta såga hennes blogg lika mycket som jag uppmuntrar och stöttar duktiga och flitiga ärliga ungdomar. Det skadar aldrig med lite balans :)

Ha det gött och tack för att du läser min blogg

Tc

2007-11-27 @ 13:01:30
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: kristina

Otroligt dumt av henne!
jag läser inte hennes blogg iaf :)

2007-11-27 @ 16:51:02
URL: http://kristinafurundzic.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Emmelie

Tycker inte heller om henne, inte alls! Läste hennes varje dag förut men hon skriver ju så mycket skit. Skulle vara grymt kul om man skickade runt på blogg.se och andra ställen om en "inte-besöka-blondinbella-dagen", haha! Så att alla en dag inte besökte, så att statistiken skulle sjunka rejält! Undra hur hon skulle reagera ;p

2007-11-27 @ 17:40:17
URL: http://eholmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0