Första pris 5 000 kr :)

Det är populärt med tävlingar.

Tänkte att jag ska haka på trenden och fixa en tävling själv. Åker snart ner till stan och ska försöka hitta en bra sponsor.

Tanken är att det ska finnas tre priser att dela ut.

image307

1 pris 5 000 kr i xxxxxx check

2 pris 2 500 kr i xxxxxx check

3 pris 500 kr i xxxxxx check.

Tävlingen ska pågå tom, 12 december och vinnarna utses då på Luciadagen.

En trevlig extra Julklapp för vinnarna. Regler och hur man tävlar kommer snart!

Håll ett öga på min blogg, det kan bli en spännande avslutning på den här veckan.

Till sist önska mig lycka till i mitt försök att fixa sponsorer :)

Ses snart igen



på er
Zack

PS: Tror ni att jag kommer att lyckas med min plan?

Nedan kan du tävla medan jag jobbar med mina tävlingsplaner :)
*************************
**********************
******************
****************
************
*********
*****
***
'
image308


Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Elin

Vad är det för fel?? Sluta kommentera larv i min blogg!! Kommentera inläggen för fan om du ska kommentera.

2007-11-09 @ 13:38:50
URL: http://elinsord.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Till Elin:

Synd att du tog illa upp. Men oroa dig inte, jag ska inte besöka din blogg mer, det lovar jag här och nu.

För din egen del så var vänlig och spärra mitt IP nummer/adress (står under min kommentar) så att jag inte av misstag besvärar dig igen.

I min enfald trodde jag att du som alla andra ungdomar behöver ibland råd, hjälp och tips.

Må bra och lev väl

Farbror Zack

Ps. Med tanke på det du skriver om i ditt senaste inlägg hoppas jag att du har lydiga läsare som inte kan tänka och fatta sina beslut själva.
ds

2007-11-09 @ 14:29:05
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Bella

Elin: Vad är ditt problem? Han försöker ju bara HJÄLPA?!?! Sorligt att du tar det på fel sätt.

2007-11-09 @ 14:42:48
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Så sant Bella, tack. Det är det som är tanken:)
Tc

2007-11-09 @ 14:47:08
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Linda

Vad skoj med tävlingar.. jag älskar att vinna!

2007-11-09 @ 15:47:02
URL: http://lindawashere.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Jag vinner sällan Linda men man kan ju hoppas eller hur :)

2007-11-09 @ 18:44:15
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0