Lotto resultat

 
Rättning: Spelet avgjort 10 november 2007
 

Lotto Lördag 1

Rätt rad: 9, 12, 14, 23, 26, 32, 34
Tilläggsnummer: 4, 15, 22, 25

Mina rader:
7, 9, 12, 19, 21, 23, 34
3, 5, 6, 8, 22, 28, 34

Antal Rätt:
 
Vinst:
 
1 rad med 4 rättà 22 kr22 kr
Vinst: 22 kr
Utbetalningsdatum: Vinst ej uthämtad
Utbetalningssätt:

Lotto Lördag 2

Rätt rad: 15, 18, 19, 29, 31, 32, 33
Tilläggsnummer: 4, 12, 13, 27

Mina rader:
7, 9, 12, 19, 21, 23, 34
3, 5, 6, 8, 22, 28, 34
Vinst: 0 kr

Joker, lördagen den 10 november

Rätt rad: 7772998
Min rad:1623623

Vinst:
0 kr

Så där ja, vi kammade inte hem en dubbel nolla i alla fall :)
Vinst blev det så pass mycket så att vi kan spelar nästa lördag igen.

Kanske mer tur då!
Zack

PS. Glöm inte, sista omröstnings dag!

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Amanda

Läste din kommentar på min blogg och tänkte att jag svarar här. Det där med hur mycket unga shoppar för är väldigt intressant, själv både pluggar jag heltid och jobbar en massa extra för att kunna ha råd med kläder, skor och väskor (som är mitt allra största intresse!) men när 15-16-åringar går och trånar efter och till och med köper väskor i 8000-kronorsklassen då blir man lite rädd! Det fick inte jag när jag var mindre i alla fall! =)

2007-11-11 @ 09:39:30
URL: http://shoppingbloggen.com
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Till Amanda:

Det är just det som gör mig orolig Amanda. Alla dessa bloggar om shopping mode och köpa, köpa, köpa. Jag är väldigt tacksam för ditt inlägg. Skulle uppskatta om de ?stora? bloggarna också skulle kunna skriva inlägg i frågan. Det är ju så att deras sätt att skriva influerar ungdomarna på ett negativt sätt när det gäller att shoppa, inte alltid som tur är. Bland dessa bloggar finns i alla fall en som har en kategori med ?Rabattkoder?

www.suratanten.blogs.se

Om en tjej eller kille inte jobbar extra eller har välbeställda föräldrar då är det ju kring 1 100 men har att röra sig med per månad och det är inte mycket. Därför försökte jag uppmana dem att göra ett litet månads budget.

cityoftheday.blogg.se/1194313798_tack_allihopa.html

Tro mig att många inte vet vars de stoppar sina pengar, utan bara att det är alldeles för mycket månad kvar i slutet på pengarna :)

2007-11-11 @ 12:03:22
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Malin

får hoppas på mer tur nästa gång då, hehe :)

2007-11-11 @ 14:41:26
URL: http://xxmalin.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Sara

Hej! Ursäkta en dum fråga kanske.... Men hur gör man för att lägga in filmer från youtube på sin blogg? Du verkar ju kunna det ;-)

kram
Sara

2007-11-11 @ 17:52:41
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Hej Sara, när du tittar på någon film på Youtube finner du ett kod till höger med uppgifter om videon.

Under Embed finns koden som du ska kopiera och klistra in i ditt inlägg. På inläggssidan, klickar du på HTML, finner var du vill ha video och klistrar koden där, sen är det bara att uppdatera och kolla att den har hamnat rätt. Enklast är det att i HTML koden söka din text som har med videon att göra och efter
klistra in koden.

Hoppas förklaringen hjälper dig.
Tc :)

2007-11-11 @ 18:27:56
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: iRiC

äh, fan också, där rök det. sry för den kassa raden ;)

2007-11-11 @ 21:25:42
URL: http://iric.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Linda

Glömde tacka för omtanken om rösten och att få låna ditt headset. Det vore nåt va.. jag får ju rya till rätt ofta på jobbet. Tänk vilken effekt det skulle ge med lite volym! haha...

Jag ska hur som helst avvakta tills i morgon bitti/dag/em (eller hur länge jag nu väntar) och sen ska jag ringa VC. kanske bäst att låta dom kolla så jag inte blivit kroniskt hes...
För då får jag väl leva med det. sjunga kommer jag ändå inte sluta med. Haha!

2007-11-11 @ 21:44:04
URL: http://lindawashere.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: angelica

sovgott=)

2007-11-11 @ 22:21:41
URL: http://angelique.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Tack det samma Angelica :)

2007-11-11 @ 23:56:40
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0