Kan bara inte låta bli :)

att försöka skriva en mening med mest sökta ord på bloggportalen.

Så nu kommer ett försök:



Tänk om Stureplansprofilerna skulle skriva en sexnovell med Blondinbella och Golhoran i huvudroller.

Ebba von Sydow skulle korrektur läsa manuset och se till så att det hela verkligen handlar om sex och inte bara vara en vanlig sexblogg. Sexnovellen skulle sluta med ett mord på Kungsholmen som tidningarna rubricerar som Kungsholmsmordet.

Nu när allt är klart tror jag att Magnus Uggla kommer att skriva en skojig låt om det hela ;).

Ha, jag fick till det! Hm, är jag riktigt klok? Tja, ibland.
Oftast är dessa tillfällen bara ett olyckfall i arbetet.

Med från Zack

PS. Snälla, glöm inte att rösta i veckans fråga :)



Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Linda

Haha.. så det kan bli!

Förresten.. du utmanas på min blogg! Kör hårt!

2007-10-24 @ 18:33:36
URL: http://lindawashere.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

OK, jag gör ett försök.

tc

2007-10-24 @ 23:33:23
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0