Morgondikt

Avslutade min surfresa genom bloggar och då hamnade jag hos en tjej vars dikt jag bara måste låta er läsa.

Så till er som ska krama stjärnorna säger jag sov så göt och sött!

Till er som läser detta på morgonen säger jag god morgon.

MORGONDIKT

Stunder av lycka är tiden med dig
allt vacker vi upplevt är utom sig
Av alla dagar jag levt är dom bästa med dig
ja, livet vi har vill du dela det med mig?

Söt som du, är det ingen som är
ringen runt ditt finger betyder den att du är kär?
Att hjärtat fylls av välbehag
det är att få ha dig vid min sida var dag
allt det jag önskar av dig,
önskar du detsamma om mig?

Av alla frågor jag har
är den viktigaste om du ännu vill ha mig kvar?
För min kärlek till dig, det är en passion i sig
Allt jag önskar är en tidlös romans
jag hoppas den finns till hands!

Att tjata såhär är väl typiskt mig,
ville bara önska en godmorgon till dig

av E.Kaelveby



Zack

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Tessan

God morgon!
Vilken bra dikt :)

2008-02-19 @ 08:58:40
URL: http://guapo.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Ängeln

Den var verkligen jättesöt :)
Nu är det snarare godnatttajm men antar att du som är nattuggla håller gluggarna öppna ett tag till ;)

Hoppas du haft en riktigt bra dag!

Många Kramar
Ängeln

2008-02-19 @ 21:48:45
URL: http://www.andar.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: sari taxell

sydämeltä sydämelle

2010-05-07 @ 11:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0