Ibland är det

mycket att göra och man måste prioritera så är det bara.

Hade själv en mysig helg med mina döttrar. Nu är det igen vi två, min Solstråle och jag. Hon sover fortfarande för det blev en sen natt eller tidig morgon om man så vill. Hur har ni haft det?

Jag börjar känna mig rätt så säker på att det blir en vit Jul i år här hos mig. I natt fick vi rätt så mycket snö.

Fast så här fint är det inte hos mig :)

image604

Har arbetat en del med förberedelserna kring skriva tävlingen. Snart ska det börjas. Hoppas att bloggare har vässat pennan och står i startgroparna beredda!

Ha en fin söndag.

Zack

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Linda

Hoppas ni får en fin första advent. Vi ska över till svärmor nu. Äta tårta, dricka glögg och julbaka. Traditionsenligt. Vi gör alltid all julgodis tillsammans. Och en del av julmaten. Så mysig tid..

Vit jul lär vi nog få. Fast man kan ju aldrig vara säker. Ifjol hade allt regnat bort. Hör och häpna. Men det hör nog inte till vanligheterna - jag bor ju än längre norrut än dig!

Ha det bäst

2007-12-02 @ 14:03:15
URL: http://lindawashere.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: marie

här har det regnat bara, jag vill oxå ha snö,
du får dela med dej lite.
ha de

2007-12-02 @ 14:06:48
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Ängeln

Jag har en novell i huvudet. Hoppas jag hinner få den på pränt innan slutdatum bara.

Iden här "regnhålan" blir det nog en slaskig jul :(

Kram

2007-12-02 @ 17:32:53
URL: http://www.andar.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Estelle

härlig bild!

2007-12-03 @ 19:22:41
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0