Bättre än MSN

image564

Det blir ju ganska kostsamt när man behöver prata med någon som är lång borta!

Jag skötte det med hjälp av MSN men det gick dåligt att kommunicera. Pratar om att hålla kontakten med min mor. Med MSN fick jag skriva och hon talade. Det fungerade dåligt om båda pratade, det skrapade, brummade och hade sig, hela tiden.

image563

I dag har jag då på nytt testat Skype och det fungerar perfekt, äntligen. Det är ju gratis också men bara om båda har Skype installerat på sin dator annars kostar det.

Måste du prata med någon som bor lång borta i ett främmande land så kan jag varmt rekommendera Skype.

Ha en trevlig kväll!

Zack

DÅLIGT?/BRA?

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: JEA

Skype är väldans bra.

Ha det gott :)

2007-11-26 @ 22:35:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/4469
*****************************************************************************************
Postat av: Gunilla

Ja det ska vi prova. Min sambo är mycket ute och reser i jobbet, och det är inte alltid jag kan följa med. Telefonräkningar kan bli mycket dyra så detta måste vi prova....Ha det gött....

2007-11-27 @ 00:53:45
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0