Det var ganska roligt

Någon har någon gång sagt om eländet och motgångar: "Allt som inte dödar dig kommer att göra dig starkare" Så sant som det är sagt fasten jag skulle ha lust att banka S****n ur den som sagt detta för själv har jag fått resa upp mig gång till annan, så hur många gånger orkar en människa resa sig?

Ställde frågan till en tös. Läste sen svaren, roligt läsning faktiskt.

Undrar därför om någon har någon fråga till mig.

Så nu är det alltså


FRÅGESTUNDEN

Kör hårt, jag svarar på allt, nästan! ;)

image470

Ni har tid på er tom onsdag kl. 24:00
sen kommer svaren!

Tc. Zack

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Fashion by a petite

Men du det där "ordspråket" är ju faktiskt väldigt sant. Oavsett hur attraktivt eller hårt det känns att höra i stundens hetta så, ja dte är helt enkelt sant. Efter varje gång man rest sig ska man vara otroligt stolt över isgsjälv. Hur många ggr. man orkar är en bra fråga men det är väl bara tiden som kan utvisa det.

2007-11-20 @ 18:44:37
URL: http://petitefashion.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Så sant petite men att höra det medan man ligger i backen är allt annat än roligt. Kanske efteråt men just då jacK!
Tc,

2007-11-20 @ 19:43:13
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0