Fick på pälsen av en kompis igår!

image372Det var i och för sig inte så farligt men ändå.

En tjej skrev i sin blogg om att vi killar är sååååå förbannat sega ibland.

I mitt försök att trösta tjejen skrev jag att vi killar inte är så dåliga egentligen. Vi har ju faktisk bara två fel och det är allt vi säger och allt vi gör!

Han var inte så glad åt mitt kommentar och sa att: "Inte är tjejerna så hiskligt bra heller, nog har de också minst två fel dom med."

Ja så, sa jag och dessa två fel är?

Ja du, sa han: "Det är huvudet och resten"

Hm, undrar om det är han som ligger på båren på bilden?

image373





Har ni synpunkter på hans kommentar så hjälp mig,
kommentera gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0