Hjälp, PLEASE!

Förra året då jag besökte Sydney var det ju hör och häpna ganska kallt.

I början reagerade jag inte nämnvärt. 20-25 grader mitt på dagen är ju för katten inte kallt! Men när temperaturen kröp ner till 8-12 grader och Blue Mountains toppar började lysa av snön då frös jag.

image375Dagen efter åkte jag med min mor på stan och inhandlade en herrock. Det var mamma som körde för jag var så trött på alla bilister som kör på fel sidan av vägen

Det är rocken jag behöver hjälp med. Betalar ogärna 400-500 spänn till kemtvätten om man kan fixa det själv.

Ni vet det där med vintern och frysta billås. Jag använde lås spray för att tina låset och olja sprutade tillbaka. Dess värre blandades spray olja med gammal olja i låset så nu har jag ?snygga? fläckar på rocken.

Alltså, hur tar jag bort fläckar, några tips please! Tacksam för hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0