"Mina" ungdomar

Det var så roligt att hitta denna video. Så nostalgisk jag blev .

Dessa barn är mellan 9-12 år gamla.

Här uppvisningsdansar de Square Dance Basic.

Innan föreställningen så sa dom till de som frågade om de är nervösa: "Nå inte, Zack är tillräckligt nervös så det räcker till för oss alla!! Rackar ungar, men rätt hade dom.

Vi har skramlat ihop till samtliga kläder bla. kjolar till tjejer plus
två underkjolar till var och en (så att kjolen blir bredare och fylligare)

Om vi var stolta deras föräldrar och jag?

GISSA ;)

 

Det är litet ljud fel alldeles i slutet, bara så ni vet!


Låt mig presentera:

Ida, Sandra, Rebecca, Linn, Simon, Mats, Daniel och Alf

 

image417
Kan man säga annat än att mina änglar är
UNDERBARA.

 

 


Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Bella

HAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!! OMFG! Hur hamnade jag där på youtube???? Galet :) Haha nostalgi minst sagt.. :)

2007-11-17 @ 11:07:58
URL: http://wiildthiing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0