Om att göra bort sig!

En kompis ringde och undrade om jag kunde hjälpa till?

 

Det var nämligen hans tjejs dator som krånglade.

 

Självklart ställde jag upp.


image543

 

 

Väl hemma hos dem så blev det som vanligt lite kaffe och han och jag pratade lite om allt möjligt. Hon gick till data rummet att starta upp datorn.

Ja, då var det dags att kolla vad var det för fel som var trasigt.

Jag stod rätt så länge bredvid henne och väntade på att komma till datorn och kolla upp det. Det dröjde så jag frågar till slut: "Hördu, får jag låna din mus?"

Hon tittar busigt upp på mig och svarar: "Gärna, men du får nog fråga Anders om lov i så fall."

Anders börjar garva och jag svarar lätt irriterat: "Men är inte det här din dator?"

Hon skrattar ännu mera och svarar: "Ja du, dator är min men min mus betraktar Anders som sin!"


 

image544

Men fy fan som det kan bli tokigt, tänk er så generad man blev av det hela. Men jag sa bara, passa er era rackare, ska ni få datorn fixad ska ni inte haka upp er på små saker!

Det blev så mycket skratt så vi gick tillbaka till köket och fyllde på kaffe.

Undrar om denna händelse berättas fortfarande, skulle inte förvåna mig alls.

Eller vad tror ni?

God morgon

DÅLIGT?/BRA?


Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Gunilla

Skrattar....den var rolig, ja tänk hur det kan bli ibland....Ha en bra dag....

2007-11-26 @ 09:03:54
URL: http://ganilla.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: kristina

Hahaha

2007-11-26 @ 16:13:58
URL: http://kristinafurundzic.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Elisabet

hehe, kul bild också.

2007-11-26 @ 19:11:45
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0