Patetiskt, patetiskt...

Satt här bakom datorn och ögnade igenom ca 140 nya bloggar
(de jag inte besökt förut) och kunde konstatera att
jag kan kommentera bara ca: 40% av dem.

Varför skriva bara för att skriva någonting undrar jag? Är det inte samma sak som det där med att prata? Har man ingenting att säga bör man väl vara tyst? Eller? Som sagt, patetiskt!

En blogg fångade däremot min uppmärksamhet så till vida att jag måste ställa er två frågor och jag önskar gärna att ni svarar om ni har en åsikt.

VAD ÄR ENLIGT ER MENING:
a. "BÄST FÖRE DATUM" FÖR EN MAN?
b. "BÄST FÖRE DATUM" FÖR EN KVINNA?

Känslig fråga? Eller inte?

image489image493image491image492image496
image495image497image498image499image500

Men det är inte jag som bestämmer som tur är ;) Men vad tycker ni?

Skjut skarpt så hukar jag mig :)



från Zack

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Micha

Min kommenterade du minsann! ;)

2007-11-22 @ 19:13:12
URL: http://eyeofstone.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Micha: Busen där du har goda chanser att din header hamnar på min blogg ;)
Kram

2007-11-22 @ 19:27:02
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: firefly

:)

2007-11-24 @ 03:55:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11758

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0