Sex eller sex!

Så var det, det där med sex.

image507image508

En mysig fredags kväll, en underbar tjej, en fin middag, en till öppnad flaska René Barbier, Selección Cabernet min favorit bland viner. Skön musik från högtalarna medan man dansar och kramas.

Man kände så varmt det blev i rummet och plagg efter plagg åkte av. Och då plötsligt konstaterar vi att vi inte har KONDOMER :(

Oj, oj vad gör man, ju klär på sig och medan man är på väg ropar tjejen: "Köp gärna Profil med glid medel på!"

Hoppade i bilen och körde till centrumkiosken, bodde i Ljungby då. Väl framme ser jag att det är gott om folk runt kiosken, fredag kväll och så, ni vet.

Väl framme vid luckan frågar då tjejen (söt som sjutton var hon) vad är det jag önskar. Ha, ha önskar, ung var jag och det med att köpa kondomer var inte såååå roligt, i synnerhet inte när en söt och ung expedit ska betjäna en och massor med människor står intill.

Jag tittade någonstans över hennes huvud, skruvade på mig och försökte lokalisera var dessa saker stod men såg ingenting, så jag sa till slut efter långt "funderande" att jag vill ha ett paket kondomer.

Se på F** det var inte så farligt :)

Men så kommer frågan: Vad för slags kondomer vill du ha?

Jaha, tänkte jag, vad det var tjejen sa att kondomerna ska vara försedda med? Kortslutning...väntan igen medan grabbarna intill börja lyssna förväntansfullt vad jag ska svara. Men jag minns inte och minns inte och då plötsligt kom jag ihåg och sa: Ett paket med smörjmedel på.

Ungdomarna runt om kring började förstås skratta men jag, haha.. Jag hade mina kondomer.

image509

Fort hem igen för att avsluta en mysig och skön kväll.

Så kan det gå :)

DÅLIGT?/BRA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0