Skam på torra land!

OK, detta är mitt tredje försök att få är hjälp.

Jag älskar storstäder och har besökt många. Det har säkert även ni gjort.

 

Snälla ni berätta, dela med er om ert smultronställe bland världens städer.


image442

Gör gärna så här:


Skriv ett inlägg om din favoritstad med stadens namn som rubrik i din bloog. Skicka till mig OBS Permalink (direkt adress till inlägget) OBS genom att kommentera detta inlägg. Ni har tid på er fram tom onsdag den 28 november 24:00.


De städer bland era förslag som förekommer hos de flesta av er hamnar sen i tio i topplistan för omröstning.

 

Alla som har skickat länken till sitt inlägg kommer att publiceras & länkas i mitt inlägg fredag den 30 november och då startar omröstningen! Omröstningen slutar på söndag 24:00 den 30 december, och då har vi fått fram City Of The Year!


Bland er som har City Of The Year i ert förslag kommer jag att välja en vinnare.


Eventuell vinst/er presenteras 30 november

 

Kan ni tänka er ställa upp på det?

 

För att vi ska bli så många som möjligt som deltar och därigenom attraktiva

för sponsorer länka gärna adressen till detta inlägg på er blogg!

 

PLEASE!

Tänk på att jag är en lurifax!




image444image448

image450 image443

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0