Tummen mitt i näven eller?

Det är så jätte tråkigt när man sätter sig i bilen och konstaterar att batteriet har ingen "kräm"!


 

Vad gör du då, snällt och fint "utan" att vara irriterad eller kanske små förbannad tar du dig till bussen eller går.

 

OK OK OK

 

Men jag tänker minimera chansen att detta ska hända igen, så det så!

 

Följande ska jag montera i bilen och det idag HA!


(om jag klarar av det förstås)

 

Underhållsbatteriladdare hehe, när man har motorvärmare på så underhåll laddas batteriet automatiskt. Alltid fullt med "kräm", så ska jag ha det fram över!

image421

Så, nu pyser jag iväg för att fixa det hela.
Ses senare så visar jag resultatet om det bli någon resultat :)

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Duesnyggast

Tackar tackar. Invigde dem igår, killen blev så nöjd så :P

2007-11-17 @ 15:26:44
URL: http://www.duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0