Umeås skyltsöndag

Mycket folk på stan och staden Jul pyntad.

image538

Snö flingor faller över eldarna och ens ansikte.

Det är vinter på riktigt!

Och träffen på Coffeehouse!?

image539

Det var bara Zack och hans Cappucino :)

Vars var alla andra bloggare? Inte en susning!

Träffade en man som däremot visste att bloggare kommer att samlas på caféet, han hörde det från sin son som menade att det kan bli mycket folk som kommer!

Det fanns folk . . . . men inga bloggare som gav sig tillkänna!

Varför kan man fråga sig?

Vad tror du frågade mannen?

Det kan vara mycket:

Folk hade mycket att göra!
Fel lokal tid och dag!
Fel person som var initiativ tagare?


Det fanns ju tid att kommentera eventuell val av lokalen, dagen eller tiden. God framförhållning hade man lika så.

Men sen är det så att papper och telefon tål det mesta! Vågade inte bloggarna visa vem som döljer sig bakom orden de skriver i sina bloggar?

Nog är det säkert så att en del hade lust att komma men inte kunde.

De andra kan antagligen inte ställa sig bakom de ord dom skriver i sina bloggar.

Så enkelt är det :)

Är jag besviken...inte riktigt ty det är många människor dess värre som står inte för det de säger och det de gör!

ELLER VAD TYCKER DU?

DÅLIGT?/BRA?

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Ängeln

Tråkigt att det inte kom några (som gav sig tillkänna). Det är så lätt att gömma sig bakom skärmen och många använder nog bloggen som en ventil som utåt sett inte existerar. Det är en värld i sig.
Hoppas att du och din cappucino hade trevligt en stund ändå ;)
Liten avundssjuk annars på julstämningen. Här regnade det :( Men jag har jul i mitt hjärta ändå.

kram på dig
Ängeln

2007-11-25 @ 19:59:18
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Du har så rätt Ängeln :)
cappucino var god i alla fall!

Kram tillbaka :)

2007-11-25 @ 20:24:43
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Linda

Hmmm... jag tror de flesta vill känna sig anonyma bakom sin blogg. Inte vara så utelämnande så dom ger sig själv ett ansikte på stan.

Jag hade ju lite långt att komma! haha.. 30 mil.

2007-11-25 @ 20:41:12
URL: http://lindawashere.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Anonym

Vad fan är det för idioter som läser denna blogg? Kan ni inte läsa? Han kan för helvete inte stava!

2007-11-25 @ 20:52:39
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Hej igen ANONYMUS/FEGISUS:

Hacka gärna på mig, det bjuder jag på. Lämna dock mina läsare utanför så att jag inte behöver ta reda på vars din brevlåda bor!

Jag kan skriva till dig så här, för det är med 100% säkerhet rätt stavat: "Jebi se pa rasti!"

//Zack

2007-11-25 @ 20:59:46
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Ängeln

Ja bara måste... Till den anonyme fjanten:
Du måste vara dum som inte kan läsa pga några stavfel. Kom gärna till mig och granska min blogg för det finns det massvis!!!!!!
ZACK, din blogg är super!!

2007-11-25 @ 21:19:58
URL: http://www.andar.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Tack Ängeln. Brukar inte bry mig så mycket men gillar inte påhopp på mina läsare. Ni är kanon :)

Har spärrat idioten, han kan inte kommentera mera :)
Kram

2007-11-25 @ 21:31:06
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Bella

Anonyma patetiska nolla. :)

2007-11-25 @ 21:38:04
URL: http://wiildthiing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0