Vad säger ni tjejer?

Det finns minst sagt många MODE bloggar.
Till och med jag skrev nyligen om Veckans Outfit

Här nedan STILOMETERN!

image374

STILOMETERN

 


Tuffare med tyll

Det bästa tipset för att få kjolen eller klänningen att bli riktigt festlig är att sätta en tyllkjol under. Trenden syntes tydligt på catwalken.

 


Blanka lilla stjärna där

Blanka material fortsätter att skina på röda mattan. Sienna Miller visar hur det ska se ut

 


Passa dig för vitt

Vita stövlar och väskor är varken snyggt ­eller praktiskt. Satsa på svart, grått eller brunt i stället.


Vad säger ni tjejer/kvinnor, vad/vem är det som styr hur ni ska klä er.
Har stilometern rätt?

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: mia dh

Vi påverkas nog alla mer eller míndre av vad som skrivs om mode. Men själv bryr jag mig inte om inne/ute listor och köper inte det som är mest inne bara för att det är inne. Jag har på mig sådant jag gillar och tror att jag passar i. Ha det jättegott:)

2007-11-15 @ 09:20:15
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Smart Mia, alla dessa listor är väl mest för att vi konsumenter ska köpa det som är nyproducerat, det tror i alla fall jag!
Tc.
:)

2007-11-15 @ 09:26:20
URL: http://cityoftheday.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: E B B A <'3

Den första bilden var jätte snygg! Speciellt kavaj/jackan hon hade på sig!

2007-11-15 @ 16:55:34
URL: http://fogot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0