Höstlov i regn och rusk




vänner, ingen bra väder så här i början på höstlovet. Det är regn och rusk utanför min fönster. Vi får hoppas att det beror på att det är måndag och att vädret "tillfrisknar" snart.

För min del spelar det faktiskt ingen roll. Kommer inte att göra så mycket idag. Antar att det blir en vända till Strömmpilen ( köpcentra) för att handla och på eftermiddagen ska jag till Holmsund och hjälpa en vän att boxera bort sin gamla SAAB V-4.

Ja just ja, mat får man ju också lov att laga. Solstråle är hemma. Annars är man rätt så dålig på det där med att laga mat till sig själv, ven är inte det? Hur skötsam är du med din mat intag när du är ensam? Lika slarvig som jag eller?

På tal om maten, har ni något bra tips på snabb recept, med ingredienser som man inte behöver springa till affären och köpa utan någonting gött och enkelt? Tipsa gärnas :)

Nu är det dags för en cigarett. Ja, ja jag vet att jag bör sluta.

Ha det så länge!

Zack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0