Odödlig

image136

Det är många gånger så att vi i svåra stunder behöver någonting att falla tillbaka på. Det kan vara vår älskade, vår familj eller våran vän. Ibland behöver vi minnas våra ljuva stunder från våra ungdoms år. Det viktiga är att det hjälper för då känner man sig inte ensam trots att man kanske är det.

Jag berättade att i min packning fanns även en gitarr. Så nu min vän, luta dig tillbaka, blunda och föreställ dig havet som brusar och syrsorna som sjunger. Känn doften av blommor blandad med den svaga doften av rök från brasan du sitter in till och känn värme från en hand i din. Tryck på play och lyssna på sånger jag spelade och sjöng en gång för länge sedan.

Jag hoppas att den känsla du får blir en fin avslutning på en kanske hektiskt dag. Dröm dig bort för en stund glöm alla problem och besvär och må riktigt bra.








I den sista videon pratar  man på mitt modersmål. Man behöver inte förstå man behöver bara blunda och lyssna. Känslan smyger sig på en sakta men säkert och den blir djupare och djupare. En känsla av saknad, nostalgi och en aning vemod smyger sig på.

image137 mina bloggisar och dröm sköna drömmar.

Zack

Som vanligt, snälla glöm inte , att klicka på mina baners (det kosta er ingenting) och så rösta gärna på veckans fråga om ni inte gjort det än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0