Sex veckor Lyx




bloggisar,här är man pigg och kry idag, hur är det med er, en bra natt?

Idag kommer jag att berätta om Sommaren och ledigheten.

Det kommer att bli berättelsen om mina sex veckor Lyx vid Adriatiska havet i

image125

Dubrovnik,

351536-119

Budva

351536-121

och Split.

Där fanns de vackraste kvinnorna, det bästa vädret och den bästa tiden på året.

Man njöt vartenda stund och insöp alla underbara dofter av människor och natur.

Måste dess värre ut på stan en sväng så var snälla och ge er till tåls. Jag är tillbaka om par timmar.



från Zack

Som vanligt, snälla glöm inte , att klicka på mina baners (det kosta er ingenting) och så rösta gärna på veckans fråga om ni inte gjort det än.

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Linda

Åh... vad härligt det såg ut... ska bli kul att höra!

2007-10-26 @ 09:42:10
URL: http://lindawashere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0