Spara 1000- lappar

image110
Hej Bloggisar,
min förhoppning är att detta inlägg skall vara längre och lägre och jätte lång.

Skicka till mig era egna BEPRÖVADE tips om att spara på utgifter av olika slag. Jag kommer att lägga till era tips här i dena inlägg.

Tacksam för er hjälp som kommer att hjälpa oss alla.

*******************************************

* Försök att få samma huvudförfallodag på alla dina försäkringar, när väl huvudförfallodagen börja närma sig beger offert förslag på alla dina försäkringar, du blir förvånad över resultatet.
Zack

* Storhandla varor som står sig länge när de bjuds för bra pris. Handla lite i sänder av varor som inte håller sig.
Zack

*Kolla oftare el priser, det är nu för tiden enkelt att byta elleverantör, byter vi ofta känner el leverantörer osäkerhet och är inte lika snabba på att höja priser.
Zack

Laga stora portioner och frys in... billigare och enklare. Bara att värma dagar man har ont om tid.
Lindiz

Tjäna pengar på din blogg på riktigt? Tja, tips om detta kan ni få skickad till er mailadress om ni lägger er mailadress i eventuell kommentar! Vissa blir inte glada om jag skriver det offentligt ;)

CLICKA GÄRNA PÅ MINA BANNERS DET KOSTAR DIG INGENTING :)
Zack

Välkomna med egna sparförslag!

PS. Snälla, glöm inte att rösta i veckans fråga :)

Kommentarer
*****************************************************************************************
Postat av: Anonym

Vi gör också så med bilförsäkringen...Kollar upp
via insplanet när det närmar sig förfallodag... vi brukar byta varje/vartannat år eftersom dom ofta kan luska fram något billigare

Jag köper mycket begagnat åt sonen. Man förvånas nästan över hur mycket kläder som finns till salu som knappt är använda av barnet innan. Ibland finns till och med "lapparna" kvar

Laga stora portioner och frys in... billigare och enklare. Bara att värma dagar man har ont om tid

2007-10-25 @ 10:07:03
URL: http://lindawashere.blogg.se
*****************************************************************************************
Postat av: Zack

Bra tips, gör likadant när det gäller maten. Älskar secondhand i Helsingborg.

tc

2007-10-25 @ 17:20:55
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

351536-747
RSS 2.0